JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. június 25., szerda

Egy fiúnak olyan nehéz ajándékot adni...

Ti is egyet értetek a címmel? Persze, nem olyan nehéz, ha ismerjük őt, illetve, ha van valami olyan hobbija, amit nagyon szeret, vagy, ha egyértelműen a tudtunkra adja, hogy minek örülne. Van, mikor ezek közül egyik sem teljesül.

Adok egy kis segítséget, hátha valaki úgy gondolja, hogy ez az ő párjának is tetszene. Milyen jó is együtt aludni a szeretett fiúval. Főleg akkor, ha saját ágyneműtök is van. Én erre gondoltam, amikor elkészítettem ezt a fekete-fehér kreációt. Ezt a színkombinációt nehéz beszerezni, sőt egyszínű ágyneműt szinte lehetetlen vásárolni. Nekem mázlim volt, mert anya tudott két fehér ágyhuzatot adni. (Javaslom, hogy turkálóban keressetek egyszínű ágyneműt.) Az egyik huzatot kifehérítettem, a másikat befestettem feketére. Én Impera fekete textilfestéket használtam, és mosógépben történt az átszínezés. (Két doboznyi kell egy ekkora textilre!) Ezek után láncöltéssel került rá a huzatokra a két fél szív.


Láncöltés:
Az anyagba hátulról szúrod a tűt, áthúzod a cérnát a másik oldalra, majd ahol átjött a tű, oda visszaszúrod, de nem húzod át, hanem alulról, egy kicsit előre haladsz.


Közben a cérnából formálsz egy hurkot a tű körül.











Ebből lesz az első láncszem. Ugyanígy folytatod a minta mentén. Célszerű hímző rámát használni.













Persze egészen más mintát is lehet készíteni. Én először a neveinket, vagy monogramjainkat képzeltem el rájuk. Az utolsó pillanatban jött ez az ötlet. Más színekkel is lehet dolgozni, de ha már a fiúnak készítjük, akkor az ő kedvenc színkombinációjával érdemes.

Kipróbáljátok? Írjátok meg, hogy sikerült!

Üdv, Honey*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése