JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2013. december 20., péntek

Mézes-fahéjas almachips

Érdekes... nekem azzal is örömöt tud valaki okozni, ha megkér valamire. Ezzel azt bizonyítja felém, hogy alkalmasnak tart arra, amire kér. A napokban így tett az egyik barátnőm édesanyja, aki egyébként a Gyereketető blog szerzője. Ő kért, hogy csatlakozzak a "Fő az egészség" mozgalomhoz. A feladatom, hogy olyan étel receptjét tegyem közzé, ami minél kevésbé feldolgozott, adalékanyagoktól mentes összetevőkből áll. Hogyha készen vagyok vele, tovább kell adjam három bloggernek. Elsősorban a barátnőmet Zuzut kérem fel rá.

Mivel kollégista vagyok, ezért a félév utolsó napján, még a hazamenetel előtt, de már karácsonyi hangulatban, valami nagyon egyszerű, gyors, finom és egészséges dologra gondoltam. Így esett a választásom az almachipsre. 

Nem kell hozzá más, csak alma, fahéj, méz és zsír (igen, én olajat használtam, de kipróbáltam már zsírral is és úgy is remek!).


Ezek után felkarikázzuk az almát, felhevítjük a zsiradékot, benne kisütjük az almaszeleteket, fahéjjal megszórjuk, mézet csorgatunk rá. 

Jó étvágyat kívánunk hozzá!
Honey* és Zuzu (zuzuhercegvilaga.blogspot.hu)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése