JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. január 8., szerda

Főnix

Ültem a földön, porba hullva. Nyeltem a könnyeim. A sós cseppek marták az arcomat, belefolytak ajkaim közé, ahonnan mély, fájdalmas sóhajtások törtek fel.

Fejemben cikáztak a gondolatok, a miértek, a szívemet kételyek fürösztötték.

Behunytam a szemem. Próbáltam elpihenni a puha sötétségben, de ehelyett világosság töltött el.

Egy Főnix madár szállt fel, tűzvörös teste lángolt. Először csak a szememmel láttam, majd ráömlött a szívemre. Beköltözött, felmelegített, szárnyakat adott.

"A modern kultúrában és irodalomban főnixmadár az újjászületés, a halál utáni megújulás és megerősödés jelképe. Egyes legendák szerint a főnixmadár sebei maguktól begyógyulnak, ezért a madár gyakorlatilag elpusztíthatatlan. A főnix a tűz és az istenségek szimbóluma is." - jutott eszembe, amit nem olyan rég olvastam a neten.

Átváltoztam én is. Felkeltem a földről, lemostam arcomról a könnyeket. Igen, bármikor képes vagyok újjászületni! Egy Főnix madár szárnyalásának nem lehet véget vetni.

Sújtson le fájdalom, bántsanak az emberek, legyen igazságtalan az élet, egy Főnix madár mindig, újra, örökké felröppen a porból!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése