JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. április 2., szerda

A tavaszi megújulás jegyében

Körülöttem mindenki szalvétatechnika lázban ég, így hát kedvet kaptam ahhoz, hogy én is kipróbáljam. Erre pedig a legalkalmasabb terep a pénztárcám volt, ami már ezer éves, de megszoktam és ahelyett, hogy újat vettem volna, kicsit felújítottam. Nem néz ki úgy, mint fénykorában, de szerintem nagyon szép és egyedi lett. Azonban beszéljen helyettem a kép:



A dolog úgy készült, hogy akrillfestékkel lekentem kívülről, majd száradás után jöttek a szalvétából kivágott pillangók rá decupage-olása. A végén még egy réteg decupage ragasztó és készen is lett!

* * *

Álmodtam egy egéralátétet magamnak... és rózsás volt. Nos, ennek a továbbfejlesztett saját gyártmányú változata látható az alábbi képen. Az ötlet egyébként nem saját, itt találtam: http://www.kisflanc.hu/2013/04/hogyan-keszits-hazilag-egerpadot.html


Az alkotás menete: fehér dekorgumiból kivágtam az előre megrajzolt rózsa alakját, majd levágtam egy külső szirmot. Tetszőleges színnel lefestettem, majd kivágtam az újabb szirom helyét. Így haladtam befelé. Száradás után lekentem még matt lakkal. Ezt lehet, hogy nem kellett volna, mert olyan, mintha még mindig ragadna, de majd meglátom milyen lesz holnap és esetleg próbálok korrigálni rajta.

Üdv, Honey*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése