JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. április 9., szerda

Újabb SK dolgok

A barátommal nem régen lettünk egy évesek, illetve a névnapja március vége felé volt. Mivel akkor gyakorlaton voltam, később sikerült csak elkészítenem az ajándékát. A meglepetés pedig ez a parafadugókból készült tábla. A készítéshez hobbiboltban vettem 1000 Ft-ért egy képkeretet, a dugókat karikákra vágtam (csuklófájdító feladat), aztán egyszerűen Technokollal ragasztottam rá az alapra. A képkeretben benne van egy hátlap, egy papír, majd egy plexidarab. Ezeknek a sorrendjét megcseréltem, kívülre került a papírlap, erre kerültek a dugók. Így, ha megunná a párom a kitűzőtáblát, képkeretként még nyugodtan felhasználhatja.


Ez a másik nem annyira nyűgözött le engem, de sokan mondták, hogy szép, kíváncsi vagyok Ti mit gondoltok róla! Ezt vizuális nevelés órán készítettem. A technika az, hogy egy üveglapra temperát nyomunk, többféle színűt, majd egy henger segítségével egybemaszatoljuk. A lényeg, hogy a festék egyenletes felületet képezzen. Ez után ráfektetünk egy papírlapot, majd a felénk néző fehér részére rajzolunk valami mintát. Mikor végeztünk, a lapot óvatosan lehúzzuk és megvárjuk, hogy megszáradjon. A festék eleve kiad egy fakéreghez hasonlatos textúrát, míg a rajzolt vonalaink szépen kitűnnek az alapszínből. Nekem így sikerült az első próbálkozásom:


Nektek, hogy tetszik?

Üdv, Honey*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése