JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2013. március 13., szerda

Megszületés

Minden egyes reggel egy újjászületés, egy jobb élet reményében kelünk fel.

Először csak egy halvány fénycsíkot észleltem, lassan nyílt a szemem a világra. Nagyot szippantottam a kávé illatú levegőből, megtelt a tüdőm az éltető oxigénnel. Szinte lebegve botorkáltam ki a konyhába. Megláttam a köldökzsinóromat, kötődésem szimbólumát. Megnyugodtam: a kávéfőző fekete vezetéke be volt illesztve a konnektorba, onnan szívva magába a működtető energiát. Béke áradt szét bennem, volt még kötődés, volt még egy meleg, biztonságos burok, ami védett a külvilágtól. Az egyenletesen kotyogó hang adta szívdobbanásom ritmusát.

Széthúztam a függönyt, rácsodálkoztam a világra. Megérkeztem! Kitöltöttem magamnak a fekete italt, és mint mohó gyermekszáj szívja anyja mellét, úgy kortyoltam az éltető lét.

Így születek újjá nap, mint nap…



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése