JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2013. április 18., csütörtök

Első díjam

(Ez a bejegyzés már régóta fent van a blogon, csak nem az átalakítás során kerül most /pár hónappal később/ ki a főoldalra. Amikor kaptam: 2013. február 12.)

Tegnap este fáradtan, mérgesen, borzasztó rossz kedvvel értem haza. Nem kellett volna már bekapcsoljam a gépemet, de gondoltam kínzom még egy kicsit magamat. Erre ez fogadott!


 









 

Annyira jól esett, hogy ezt a Facebookos posztot szülte: "Mikor fájó szívvel becsuksz magad mögött egy ajtót, biztos lehetsz benne, hogy valahol kinyílik egy másik, ami majd megmosolyogtat. :)"

Köszönöm a díjat Szanii-nak!!! <3

Szabályok:
- Tedd ki a blogodra! Ha ez kész...
- Írj öt dolgot magadról! Ha ez is kész...
- Válaszolj azokra a kérdésekre, amiket feltettek neked! És ha ez is kész...
- Tegyél fel öt kérdést annak, akinek küldöd! Végül...
- Küldd tovább öt embernek.

Öt dolog rólam:
- Van 5 fiatalabb tesóm és imádom a családomat
- Néha úgy érzem magam, mint egy csiga, aki a hátán cipeli a házát, amikor napokig egy utazótáskából élek és körbejárom életem 4 fontos színterét
- Nagyon sok minden érdekel, amit néha nehézségként élek meg
- Apró dolgokban látom az élet szépségét, az élet értelmét
- Meg akarom menteni a világot! :D ...bár tudom, hogy képtelen vagyok rá...

Szanii kérdéseire adott válaszaim:

Mikor kezdtél el blogolni, és miért pont ezt a témát választottad?
Nagyjából másfél hónapja. Előtte volt weboldalam és facebook-os oldalam, aztán egy barátnőm tanácsolta, hogy blogon keresztül még több embert el lehet érni. Így megpróbáltam. Azt kell mondjam, tetszik. :)

Milyen gyakran szoktad látogatni a blogomat? Mi az ami a legjobban tetszik, és mi az, amin te változtatnál?
Amikor valami újat látok megjelenni, be szoktam kukkantani, aztán, ha megragad valami, akkor olvasni kezdek. Tetszik, hogy sokféle vagy és sok minden érdekel. Bár egy kicsit zavaró, hogy mindent egy oldalon próbálsz megmutatni, ami szerintem kicsit zsúfolttá teszi a blogot. Amin én változtatnék, hogy tennék fel önálló gondolatokat is.

Hány éves vagy és hányadikos?
Az első évente változik. :) Jelenleg 20 vagyok és első éves óvodapedagógus szak hallgató.

Vannak saját idézeteid, verseid, történeteid?

Ezekkel van tele a blogom :)

Van meghatározó dátum az életedben?
A legmeghatározóbb 1992. július 6., amikor megszülettem. Sokat veszítettem volna, ha ez nem történik meg :))

Kérdéseim:
- Mi késztetett először írásra? Hogyan kezdődött az írás szeretete?
- Vers, novella, regény (hosszabb történet), idézetek, esetleg egyéb... melyik műfaj áll hozzád legközelebb?
- Mit tanulsz/dolgozol?
- Van-e olyan nagy világrengető álmod, amit szívesen megosztasz velünk? :)
- Mi a véleményed a blogomról? (Kíméletlenül jöhet bármi! ;))

Akiknek küldöm:
http://alwaysrememberwhoareyou.blogspot.hu/
http://zuzuhercegvilaga.blogspot.hu/
http://bells-novellak.blogspot.hu/
http://thesouls-journey.blogspot.hu/
http://titokzatosversek.blogspot.hu

1 megjegyzés:

  1. Szia Honey,nagyon szépen köszönöm a díjat,nemsokára ki is teszem a blogomra!:)

    VálaszTörlés