JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2013. április 18., csütörtök

Változás#1

"A tűzálló üveg fényes felületén szivárvány színben csillogott az üvegmosó folyadék. Lassan szívódott fel, maga után hagyva a tökéletes tisztaságot. A papírtörlő és én alig kellettünk. Az ablakon beáramló tavaszi friss levegő csókot lehelt a sütő ajtajára, odavarázsolva az újjászületést."
Sziasztok!

Ezzel a kis szösszenettel szeretném bevezetni a mondandómat, melyben több mindent szeretnék összefoglalni.

Először is, bocsánatot kérek azért, mert az utóbbi időben eltűntem a blogvilágból. Ez lehet, hogy csak nekem okoz némi lelkifurdalást, de talán a kevés olvasóm, a cseréim, Ti mégis hiányoltatok kicsit... Szóval BOCSÁNAT!!!

Másodszor, szeretnék köszönetet mondani. Hálás vagyok azért, mert offline életem alatt is érkeztek cserefelkérések, kritikák, díjak, kommentek stb. Jól esett látni, hogy nem felejtettetek el, úgyhogy KÖSZÖNÖM!!!

Végül, de nem utolsó sorban ígéretet szeretnék tenni. Erre utal az első pár sor. Ahogyan a takarítás újjávarázsol egy tárgyat, egy lakást, így szükséges a blogomat is megújítani. Szeretnék változtatni, kicsit csinosítani rajta, de még "kezdő vagyok a szakmában", meglátjuk mennyire lesz átláthatóbb, tetszetősebb. Ezen kívül bepótolom a díjak megválaszolását, mert azzal nagyon el vagyok maradva. Tehát ÍGÉREM, hogy visszatérek és hozzátok is igyekszek sűrűbben benézni!!!

Üdv, Honey*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése