JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2013. április 30., kedd

Negyedik díjam

A díjat köszönöm Reni-nek!!! Köszönöm, hogy mindig fűzöl véleményt a verseimhez! :)




11 dolog rólam:
♥ Rák a horoszkópom. Az erre a csillagjegyre jellemző tulajdonságok közül a családcentrikusság és a hangulatváltozékonyság érvényes rám.
♥ Néha van olyan, hogy valamiről azt gondolom: "Ez már annyira gáz, hogy jó." A legutóbb egy csillogó, mosolygó műanyag virágot láttam meg egy kertben. Giccses volt, mégis azóta KELL egy olyan! :)
♥ Imádok utazni! Ez számomra egyenlő a kalanddal, élménnyel, ismeretszerzéssel, élettapasztalással.
♥ Sokszínű személyiség vagyok, rengeteg dolog érdekel. Terveim között szerepel egy olyan blog, ahol meglátásaimat, gondolataimat, tapasztalataimat megoszthatom különféle témákban.
♥ Kávéfüggő vagyok. :$
♥ Zeneileg mindenfélét szívesen hallgatok. A mulatós, a komolyzene, népzene, rock, romantikus slágerek közül is vannak kedvenceim. A magyar dalokat jobban szeretem, mint a külföldi szövegűeket.
♥ A blogon szerepel egy fénykép, amin a barátom látszik. Ő az! :) Nagyon szeretem ŐT! :)
♥ Az igazi nevem Hanna. A Honey abból jött, hogy mikor Németországban babysitterkedtem, akkor a kisfiúk, akikre vigyáztam Hanninak hívtak, ami kicsit "háni"-san hangzott. Ebből már csak egy lépés volt a méz angol megfelelője. A mézet egyébként nagyon szeretem. A csillag pedig utalás erre a versemre:
Csillag szeretnék lenni... (Elsősorban neked Reni! :))
♥ A legjobb barátnőm egyben a kolis szobatársam, csoporttársam, szerkesztőtársam (Kanapé), valamint együtt kezdtünk blogolni. Ő itt tevékenykedik: Zuzu herceg világa
♥ A barátaimat Isten ajándékának tekintem.
♥ Van egy bolond, koromfekete cicám, akit Bagirának hívnak.

Válasz a kérdésekre:
 
1. Mért kezdtél el írni?
Élénk képzelőerővel rendelkeztem már egész kis korom óta. Miután alsóban megtanultam a betűket, már bármit papírra tudtam vetni, amit az agyam kigondolt. Azóta élek az írás varázsló erejével.

2. Mi az, amit szeretsz benne?
Az általa kapott teremtő erőt, illetve én itt élem ki a művészet iránti elsődleges hódolatomat.

3. Mi a kedvenc időtöltésed?
Szeretek sétálni, a szeretteimmel lenni, sportolni, olvasni, írni, játszani, zenét hallgatni, kirándulni, utazni, néha még takarítani is... :) Rengeteg minden van, amit szívesen csinálok! :))

4. Szereted olvasni mások blogjait?
Igen. Főleg, ha belelátok kicsit a sorok mögötti személyiségbe. Érdekesek az emberek, jó felfedezni a másikban, ami bennem is élő és eleven dolog.

5. Szereted a költészetet?
Igen, bár ritkán, de volt rá példa, hogy csak leültem egy verses kötettel és elmerültem a szavak összecsengésében és a versek tartalmában.

6. Vannak-e kedvenc könyveid és melyek azok?
Természetesen akadnak. :) Regény kategóriában: Babay Bernadette - Bombajó nagyanyó. Ezen kívül egy ideje szívesen olvasok pszichológiai jellegű könyveket, melyek párkapcsolatokról, önismereti kérdésekről szólnak.

7. Kit tartasz a blogvilágból tehetségesnek?
Nem szeretnék senkit megnevezni, mert a tehetség megállapításához nem értek. Van, aki jobban fejezi ki magát, jobban átjön a stílusa, de aki önmagát adja a műveiben az mind tehetséges. Legalább az önkifejezésben. :)

8. Mi az, ami inspirál?

Mindig más... A természet, az emberek, élethelyzetek, érzések, zenék, képek... bármi.

9. Szereted kritizálni magadat írás terén?
Nem igazán szoktam. Persze, ha érzem, hogy valami még nem az igazi, akkor addig próbálok javítani rajta, amíg nem találom megfelelőnek. Mások véleményére azonban nagyon kíváncsi vagyok és az építő kritikának mindig örülök, bár nem mindig javítok/változtatok, csak ha magaménak érzem az újított művet.

10. Hova szeretnél mindenképp eljutni az életben?

Mindenhová!!! :) Görögországba, Spanyolországba (főleg Barcelonába) és a Bahama-szigetekre. Legalábbis ezek az elsődlegesek jelenleg. :)

11. Vannak félelmeid? Melyek azok?

Félek a szeretteim halálától. Nem szeretem a bezártságot, és a villámlás/dörgés/vihar sem tartozik a kedvenc dolgaim közé.

11 kis kíváncsi kérdés Daydreamer számára:
1. Mért pont a dráma műfajt választottad az érzéseid megfogalmazására?
2. Az ország melyik részében laksz?
3. Mennyi idős vagy most?
4. Mikor és mért kezdtél bele a blogolásba? Mik a tapasztalataid?
5. Mit gondolsz a blogomról?
6. Mit jelent számodra az írás?
7. Nevezz meg egy olyan blogot, ami sokat jelent neked!
8. Ha nem fekete/szürke lenne a háttér a blogodon, milyen szín jönne még képbe?
9. Milyen különleges képességet választanál, ha lehetne?
10. Kérdezz valamit te is tőlem! :)
11. Máshol is írsz, mást is írsz, van-e másik blogod? Ha igen, miféle?

Szeretettel: Honey*

1 megjegyzés:

  1. Szia kedves Honey,
    Nagyon kíváncsi voltam,a válaszaidra és mindenre,ami ehez a díjhoz kapcsolódik.Sok mindent megtudtam rólad,aminek nagyon örülök.És még egyszer nagyon szívesen..megérdemled a díjat!:)

    VálaszTörlés