JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2013. április 21., vasárnap

Harmadik díjam

Köszönöm szépen a díjat Dorothy Large-nak!!! Nagyon jól esett, hogy akkor sem felejtettél el, ha az utóbbi időben eléggé inaktív voltam!

1. Mi volt az a könyv/film/blog, ami teljesen megváltoztatta a nézőpontodat?
Voltak sztorik, amik alakították/változtatták/továbbvitték az életemet, de olyan, hogy 180 fokos fordulatot vett volna az életem valamitől, olyan nem volt.

2. Kiről mintázod a szereplőidet?
Leginkább a körülöttem élők személye ihlet meg, de sose teljes ábrázolást adok, hanem azt jelenítem meg a lényéből, ami elsőként megragadott.

3. Mi ihlette a történetedet?
Ez a blogom nem folytatásos történet, hanem kis szösszenetek, melyek persze apró, rövidke cselekménnyel is rendelkeznek többnyire. Minden ihletet adhat, és adott is. Kevesen tudják, de egyébként próbálkoztam regénnyel is, sőt ezt nem adtam még fel. Egyszer azt is fel fogom tenni, ha úgy látom jónak. Azt egy vonaton dolgozó kalauz ihlette... :) A már kész (14 oldalas) "regényemnek" pedig egy buszsofőr adta az alapját.

4. Ki a kedvenc bloggered?
Kettő is van. Egyik sincs előbb, mint a másik!
-Zuzu herceg világa
Aki ezt szerkeszti, nem csak egy blogger, hanem az egyik legjobb barátnőm, csoporttársam, szobatársam, blogtársam (Kanapé) stb. A szerkesztésben lehet, hogy nem olyan látványos az oldala, viszont együtt kezdtünk bele az írásaink internetes megjelenítésébe, egymás kritikusai vagyunk és én látom a külsőségek mögött az írásainak a tartalmát, úgyhogy ezért ő az egyik kedvencem!
-The Soul's Journey
Szattit sokan ismerhetik a blogvilágban. Nem ez az egyetlen oldala, de ő sem feltétlenül az írásai miatt a kedvencem (Persze azok is remekjók!!!), hanem mert a virtuális életben nagyon jó barátnők lettünk.

5. Melyik blogot olvasod rendszeresen?
Sajnos, most, hogy a sajátomat sem frissítem rendszeresen, így olvasgatni sem nagyon szoktam, pedig szeretnék!! Több van, amit kifejezetten kedvelek. Főleg azok ragadnak meg, amelyekből árad a szerkesztője személyisége, akik önmagukat adják. Tetszik, hogy 13-14 éves lányok is vannak, akik merik vállalni a gondolataikat, melyek ráadásul mélyek és őszinték. Szeretem a verseket, novellákat, a kritikás blogokat és a pályázatokat is. A fanfictek nem állnak annyira közel hozzám, de folytatásos/történetes oldal is van, melyet szívesen olvasok.

Akinek küldöm:

életszemlélet.

Kérdéseim pedig:
1. Mennyi idős vagy jelenleg? Mit tanulsz?
2. Mondj öt szót, amit éppen jellemzi a szerelemmel kapcsolatos érzéseidet!
3. Mit jelent számodra, ha kapsz egy díjat?
4. Mesélj 5-10 mondatban a kutyusodról!
5. Fejezd be: Nagyon szeretnék most egy...

1 megjegyzés:

  1. szia. köszönöm a díjat, de mostanában nem nagyon tudok foglalkozni a blogommal, szóval nem is teszem ki,hogy küldtél. De köszönöm szépen!:)

    VálaszTörlés