JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. szeptember 2., kedd

CD függés

A szivárvány minden színét szórja szerteszét. Másik oldalán a világ számos szép helye jön be a szobába. 

Ezek sajnos nem újraírható CD-k és olyan adatok voltak rajta, amelyekre már nincs szükségem. Így nagyjából nyár eleje óta terveztem, hogy kezdek velük valamit. Eredetileg nem ebbe a sarokba szántam ezt a díszt, de végül is, nagyon tetszik, hogy végül ide került. Az elkészítés menete rendkívül egyszerű: kellenek nem használt/karcos CD-k, esetemben egy régebbi nagy falinaptár, Technokol, damil, gyöngyök és a svájci bicskám. 


Először körberajzoltam a CD-ket, majd kivágtam, és felragasztottam. Aztán a bicska helyes részével átfúrtam alul is, felül is. Ezek után csak saccolva mértem le a távolságokat. Látszik is, hogy nem annyira szabályos, de nekem nem is ez számított. A gyöngyöket pedig extraként tettem rá. Lehetett volna még díszíteni, de nekem így pont elég. 

Nektek, hogy tetszik?

Üdv, Honey*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése