JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. szeptember 21., vasárnap

Zongoradosszié

Az élet dallam, az írás zene, a szerelem hangsor... Hullámzó kottafejek az öt soron belül, egy életet foglalnak össze. Játszik a dal, játszik a zene szerelmese.


Az ötlet valami Facebookos oldalról származik. Amint megláttam, lementettem és tudtam, hogy elkészítem majd a fiatalabbik húgomnak. Erre tegnap került sor, mégpedig a születésnapja alkalmából. Szerettem volna gyárilag fehér dossziét venni, de mivel nem volt ott, ahol én kerestem, így maradt a natúr befestése. Ezek után fekete alkoholos filccel húztam meg a vonalakat. Fekete dekorgumiból vágtam ki a maradék billentyűt, majd helyreragasztottam őket. A végén már csak a szalagot kellett szépen eligazítani, kicsit rá is ragasztottam. Aztán készen is voltam! :)

Ilyen:



Ti örülnétek, ha ilyen díszítené az asztalotokat?

Üdv, Honey*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése