JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. szeptember 23., kedd

Hetedik díjam

A díjat köszönöm Reninek!


Szabályok:
- Írd ki kitől van!
- Írj magadról 11 dolgot!
- Válaszolj 11 kérdésre!
- Küldd tovább 11 embernek!

Magamról 11 kedvenc:
1. Kedvenc magazinom: Nők Lapja
2. Kedvenc filmem: Míg a jackpot el nem választ...
3. Kedvenc zeneszámom: Hooligans - Küzdj az álmodért
4. Kedvenc könyvem: Babay Benadette - Bombajó nagyanyó
5. Kedvenc olvasmányaim témája: pszichológia
6. Kedvenc ételem: sajtos-tejfölös tészta :)
7. Kedvenc édességem: kókusz golyó
8. Kedvenc sportom: úszás
9. Kedvenc színem: narancssárga
10. Kedvenc meglepetésem: amikor marcipán szívet kapok a barátomtól 
11. Kedvenc helyem: Terény


+1 INFÓ: MÚLT HÉTEN MENYASSZONY LETTEM! :) 

Válasz Reni kérdéseire:
1. Ha regényt írnál, az milyen témában lenne? Miért?
Teljesen változó, de leginkább az jellemfejlődés, az emberi kapcsolatok amelyekre próbálnám a hangsúlyt fektetni a hosszabb műveimben.

2. Hova utaznál el szívesen?
Bárhová. Szívem szerint bejárnám az egész világot a legutolsó szegletéig.

3. Milyen zenét hallgatsz? Kedvenc dal esetleg?
Zenei mindenevő vagyok, szeretem a magyar dalokat. A kedvenc dalra válaszoltam feljebb :)

4. Milyen nyelvet tanulnál meg szívesen?
Csütörtökön voltam a második olasz órámon, ahol egyébként két kisötöst is kaptam. :) Eddig tetszik. Az angolomat jó volna tökéletesíteni, meg a németben is érdemes lenne elmélyülni újra. Ezen kívül a spanyol érdekelne.

5. Gyakran olvasol? Milyen témájú könyveket szeretsz?
Naponta olvasok szinte, bár akkor csak cikkeket a Nők Lapjából. Amikor nekifeszülök egy-egy könyvnek, az vagy ifjúsági regény vagy pszichológiai jellegű.

6. Van fóbiád?
Nincs, de a vihart nem szeretem.

7. Szeretnél valamilyen természetfeletti erővel rendelkezni? Melyik lenne az?
Ki ne szeretne!? :) Bár mindnek van hátulütője, de azt hiszem szívesen repülnék.

8. Szereted a gyerekeket?
Imádom őket! Mondjuk ez azt hiszem elengedhetetlen valaki olyannak, aki óvónőnek tanul. Ámbár nem csak emiatt, egészen kis korom óta sok gyereket szeretnék. :)

9. Miért kezdtél el írni?
Annyi volt a fantáziám szülte történetekből, hogy a fejemben már nem fértek el, így elkezdtem papírra vetni.

10. Vannak terveid az írással kapcsolatosan?
Igen. Szeretnék a Nők Lapja munkatársa lenni, a blogomnak nagyobb népszerűséget, könyvet írni és kiadni.

11. Elégedett vagy a blogoddal és az olvasóiddal?
Magammal nem vagyok elégedett, mert nem tudok rendszeresen írni/posztolni. Úgyhogy emiatt se a blogommal, se az olvasókkal nem vagyok elégedett, de tudom, hogy ezek rajtam múlnak, csak magamat okolhatom. 

Most nem küldeném tovább senkinek, vagy inkább MINDENKINEK küldöm, aki szívesen írna magáról! :) 11 kérdést én is írok azért, kérlek ezekre kommentben válaszoljatok:

1. Hordanál-e esős időben gumicsizmát? Ha igen, hogy nézne ki?
2. Mi az ami biztos, hogy lenne az álomlakásodban?
3. Optimista, pesszimista vagy realista vagy?
4. Melyik könyvet ajánlanád nekem?
5. Mit ennél most?
6. Melyik a kedvenc órád?
7. Mi jut eszedbe erről: "Madarak, kiket megkövezünk hevességtek tiszta pillanatában, hova zuhantok?"
8. Milyen állat lennél szívesen?
9. Kávé vagy tea?
10. Mutass egy képet a kedvenc fülbevalódról!
11. Környezetbarátnak érzed magad? Ha igen, ez miben nyilvánul meg? 

Üdv, Honey*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése