JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. november 17., hétfő

Könnyed vacsora: Tejszínes gyümölcsleves

Sose hittem volna, hogy egyszer megtanulok levest főzni, főleg nem olyat, amit habarni kell. Aztán kiderült, hogy egyáltalán nem ördöngösség. A lekvárok pakolásakor találtam két üveg meggybefőttet, és eszembe jutott, hogy tejszínes gyümölcslevest főzök belőle. Bár még sose csináltam olyat!

Hozzávalók:
- valamilyen gyümölcs (lehet konzerv és lehet friss)
- cukor
- fahéj
- tej
- liszt
- főzőtejszín
Sajnos pontos mennyiséget nem tudok mondani, mert én is csak érzésre főztem meg.

A gyümölcsöt vízzel fel kell tenni megfőni. Amennyiben konzerv, vagy befőtt a saját levét öntsük rá, ezt hígítsuk tetszés szerint. Amikor már forró a víz és megpuhult a gyümölcs, tegyünk hozzá ízlés szerint cukrot és én egy rúd fahéjat teszek még bele ilyenkor. Amíg a cukor elolvad, habarást készítünk lisztből és tejből. Itt az a lényeg, hogy a lisztet egy kevés tejben csomómentesre keverjük. Azután behabarjuk a levest. Végül hozzáöntjük a tejszínt. Annyit, amennyire tejszínesre szeretnénk.


Annyit fűznék még hozzá, hogy a vőlegényem azt mondta, mikor először ilyet főztem, hogy soha életében nem evett még ilyen finom gyümölcslevest. Azt hiszem ez mindent elmond!

Próbáljátok ki ti is! :) Jó étvágyat hozzá!
Üdv, Honey*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése