JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. november 30., vasárnap

Adventi történet

Gyermekként imádtuk az apró ajándékokat. A meglepetés a Kinder Tojásban, egy ajándékcukorka a boltban, miután anya fizetett. Felnőttünk, de szerintem ebből nem nőttünk ki. Nem hiszem, hogy lehet! Pláne akkor, ha minden napra jut valami apróság.

Ennek apropóján készítettem el a Páromnak ezt az Adventi naptárat. Amikor nem volt otthon, újra és újra elővettem, hogy folytasssam a munkát. A fenyőfa fő részét félbevágott, befestett WC papír gugigák adják. Ezek vannak egymásra ragasztva. Ezt körberajzoltam egy kartonra, majd azt kivágva, ráragasztottam a hátuljára. Utána kivágtam a korongokat, illetve a csillagot. Befestés, számozás után celuxszal kis ajtókként ragasztottam a gurigák belsejébe. Így bármi be és kivehető.



Még üres, de már a dekoráció részét képezi a házban. Holnap pedig premier!
Nektek tetszik?
Üdv, Honey*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése