JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2015. február 25., szerda

Fűszeres-fokhagymás vaj

Sziasztok!

Ma is egy apró öröm az ízlelőbimbóinknak! :) Ezt most inkább vacsorára ajánlom. Nálam a legreménytelenebbnek tűnő pillanatokban ugranak be a legjobb ötletek, amik teljesen fel tudnak dobni. Így volt ez tegnap este is, amikor megláttam a maradék vajat a hűtőben. Egy héttel ezelőtt kellett egy ételhez vaj, de nem tettem bele az összeset. Nem szerettem volna, hogy megromoljon. Így egy kicsit át kellett alakítsam, hogy ösztönözzem magamat a fogyasztására.


Hozzávalók:
- vaj
- fűszerek ízlés szerint (én oregánót és bazsalikomot tettem bele, bár egy kis borsot is elviselne részemről)
- fokhagyma (elhagyható, de nem érdemes :D)

Meg kell kissé olvasztani a vajat mikróban, ki kell onnan venni, majd beleszórni a fűszereket. Egy gerezd kisebb fokhagymát megpucolni, majd belenyomni. Össze kell keverni és már kész is! Érdemes egy mikrózható kisebb műanyag edényben készíteni, ami lezárható. Ha már kellőképpen kihűlt, mehet a hűtőbe, ahol összeérnek az ízek és visszaszilárdul.

Javaslat:
Készíts pirítóst és kend rá! Teljesen átértéklődik a fokhagymás-vajas pirítós fogalma. Ahogy ebben a bejegyzésben utaltam rá, melegszendvics sütővel is lehet pirítóst készíteni. Nekem azonban olyanom van, hogy nem szabad a jelzés felvillanása után egyből kivenni a kenyereket, mert akkor még nem elég ropogós, még belül puha. Hagyni kell még, nem lesz semmi baja! :)

Szerintem mennyei! :) Bár, aki a fokhagymás változatot készíti, készüljön fel rá, hogy aznap/másnap rengeteg vízre lesz szüksége és célszerű egy csomag cukormentes mentolos rágót is eltározni aznapra. :)

Jó étvágyat!
Üdv, Honey*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése