JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2015. február 26., csütörtök

Hol laknak a fűszerek?

Illatos párában elmerülve főzni, beleszagolni, beleízlelni... Köszönhetjük mindezt a fűszereknek, akik megadják az ételeknek a pluszt, ami kijár nekik! 

Mivel én nagyon szeretem a fűszereket, én meg megadtam nekik azt a többletet, amit érdemelnek: rendes, tetszetős tartókat kaptak. Ezeknek az elkészítése abszolút nem ördöngősség, hiszen csak szép formájú üvegek kellenek hozzá és egy tubus üvegfesték.


Az üvegekkel kapcsolatban majdnem mindegy, hogy milyen. Lehetnek egyformák, de ha valaki szereti az összevisszaságot, akkor teljesen különbözőekbe is teheti a fűszereit. Nekem nagyon tetszenek ezek a szögletesek, mert különlegesek, mégis letisztultak és nagyon jól egymás mellé állíthatóak. Egyébként lekvárt lehet benne vásárolni. A párom édesapja fogyaszt ilyet, ő szokta elraktározni nekem. :) A legnehezebb része: a cimkék leszedése. Érdemes beáztatni, majd a nagyját körömmel lehúzni (nem baj, ha nem sikerül), aztán fel kell áldozni a körömlakklemosót és vattadarabkák segítségével letörölni róla a papír és ragasztómaradványokat. Ezek után újra át kell őket mosni, kiszárítani, esetleg megtörölni, majd megtölteni.

Végül jöhet a feliratozás! Nekem egy 20 ml-s acélkék pentart kontúrozó festékem van. 650-ért vásároltam körülbelül egy éve. Már többször használtam, de még majdnem teli van. Én semmilyen sablont nem használtam a betűkhöz, csak úgy felírtam a neveket. Nem mindig sikerült elsőre, de ez nem is baj, mert amíg nem szárad meg, le lehet törölni egy papírtörlővel és újrapróbálkozni. Nekem ez tetszett, hogy ferdén írok. Így különlegesebb is, illetve a hosszabb fűszerneveknél jobban kifér.

Az egyik üvegre még vízszintesen van rajta, de azt is szeretném a többihez hasonlóvá tenni. Ehhez a körmömet és a körömlakklemosómat tervezem bevetni, szerintem hamar le fog jönni, ami most rászáradt. Azután újraírom.

Nektek hogy tetszenek ezek az ötletek? Nálatok hol laknak a fűszerek?
Üdv, Honey*

Ui.: Kattintsatok a képre, nagyban sokkal jobban látszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése