JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. augusztus 14., csütörtök

Családom körében

Nálunk a hülyeség családi hajlam. 
Aki nem ismeri a családomat, gyors ismertető: hatan vagyunk testvérek (Hanna - 22 /ez vagyok én/, Benedek - 20, Csenge - 18, Luca 16, Gedeon /Gida/  - 13 és Palkó - 7). Tudom, hogy nem illik magammal kezdeni, de én vagyok a legidősebb és sorban szerettem volna leírni. Amikor lejegyeztem ezeket az aranyköpéseket, még nem mindenki volt ennyi idős, ez főleg Palikára igaz.

Csak némi ízelítő abból, amit összehoztunk az elmúlt évek során. Jó olvasást és mosolygást! ;)

Kívül-belül eszik (apám mondta kisöcsimre, mert csupa maszat volt a szája)

Még régebben pakoltunk a padlásra és Benedek megcsinált valamit, ami nagyon nehéz volt. Erre apum, aki ott dirigált, elkezdi: Benedek te egy bátor aligátor vagy! Mire húgom megszólal: Apa, te meg egy bátor dirigátor vagy.

Megyünk Budán, az alagúton, és utána van egy kocsma, amire ki van írva: AZ UTCA LEGJOBB KOCSMÁJA, UGORJ BE EGY POHÁRRA. Na ehelyett Luca azt olvasta, hogy UGORJ BE EGY POHÁRBA.

Anya szerinted én normális vagyok vagy nem vagyok normális? 
Nem vagy normális... De ez ebben a korban normális! (válaszolt anyu helyett apu)

Apu, adj egy 10 000-est! Csak, hogy lássam, hogy nincsenek anyagi gondjaink. (Benedek)

Ettünk sültkrumplit, amit ugye szeletben mérnek, öcskös megszólal:
Kéjek egy szelet szöjpöt! 

A ketcup lecsap, a mustár visszavág (apu)

Asszonyfeleség, hol az ebédem? (Palika, a 2 és fél éves öcsim)

Palika nyafogott valami miatt, erre Csenge: 
- Jól van, nem fogsz belehalni. 
Mire Pali: De méj nem fogok belehalni? 

Majd bepisilt, hogy megelőzzön minket... Most meg itt megy előttünk gyök kettővel! (anyu)

Néha a nőkön is jár az eszünk... (apu) 
Az nem az eszetek! (anyu)

Megláttam a pulton egy csomag ropit és olyan raccsolósan felkiáltottam:
-De jó! Van HOPI!!!
-Az nem hopi, az jopi! - okított ki kisöcsim, aki még nem tudja kimondani a R betűt.

Még régebben, valamelyik hétvégén nálunk volt egyik barátnőm és buliba készültünk. Állt a tükör előtt, kérdezi:
-Na milyen vagyok?
Kisöcsim a szomszéd szobából:
-Halál nagy vagy!

A te szemed egy nyálkupac. (Luca, akinek mindig van pár kedves szava mindenkihez xD)

Hótfehérke (Csenge)

Ééés a Musztert is hozd már le!! (Gida; TWISTER akart az lenni)

Hosszú, kemény és van valami a végén. Általában férfiaknak van. = dárda (Benedek)

A maradék két orrlyukam is kiesett. (Gida XD)

Palika: Én nem bíjom ki hazáig, ha nem eszek semmit.
Apa: Anya azt mondta, hogy fagyival vár minket otthon. Addig meg csak kibírod.
Palika: De a fagyi sem fogja eloltani ezt a nagy éhséget. Csak akkoj, ha négy gombócot eszek.

18 születésnapom előtt beszélgettünk anyával és rákérdezett, hogy mit szeretnék kapni. Nem tudtam konkrét választ adni, ezt mondtam:
- Hát nem tudom, de azt hallottam, hogy mire visszajövök Németországból, le lesz betonozva az utcánk.
Erre anya nagyon vigyorogva elkezdte énekelni az IHM-től a Negrót: „Azt kaptam a szülinapomra, hogy kivittek a betonos útra…” (Ekkora paraszt vagyok…:DD)

Mentünk valahová és jó órákon keresztül autóztunk, mire odaértünk. Ekkor anyu megszólal:
- Annyit utaztunk, hogy már Japánban vagyunk.

Megyek egy helyre, ahová a gyalog is király jár…

Az elefántoknak a fülük alatt van a hónaljuk? (Palika ... Hát én ezen szétszakadtam az agyam!!! xD) 

Még régebben Benedek tanulta az angol szavakat és azok múlt idejét. Mindezt hangosan tette és mondta a Gidának, hogy mondja utána: still - stool... Mire Gida: filc-toll (Hát... annak volt értelme legalább! :DD)

Palika kiabál utánam: De nagyon fáj a lábcsuklóm! (bokája... :D)

A kollégista egy külön állatfaj. (Benedek)

Megy előttünk egy Mini Morrison, Benedek megszólal:
- Ezzel aztán lehet gyorsan menni.
Mire anya:
- Ja, hónod alá csapod és futsz vele. 

Benedek a buszon közölte Csengével:
- Csenge, ráültél a...saját seggedre 

Anya Gidának:
Olyan kevés eszed van, azzal is takarékon bánsz. 

Megyünk Óbudán, az Aquvincumi rom mellett. Gida kérdezi, hogy mi az. Anya elmagyarázza, hogy olyan, mint a római Colosseum, mire Gida:
- Jaa, ott verekedtek a radiátorok?

Csináltam Palikának mosolygós arcú szendvicset. A szája volt a sonka és épp azt ette, mire megszólal: 
- Eszem a szádat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése