JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. augusztus 1., péntek

Szerelem, szerelem

Amikor jobb íze lesz az ételnek, amikor örülsz még az esőnek is, amikor csoda az egész világ. Egy állapot, egy érzés, ami mindent megváltoztat. Romba is dönthet, de a fellegekben is járhatsz tőle. Ez a szerelem.

Bár nincs Valentin-nap, de szerintem sokan gondolják – hozzám hasonlóan –, hogy a szeretetet, a szerelmet nem csak február 14-én kell kimutatni. Ezért hoztam két inspiráló ötletet. A garázsrendezés során találtam egy műanyag lapot, aminek az egyik része reklámanyag volt egy rendezvényen, a másik fele viszont ép és használhatónak tűnt. Így készültek el ezek:



A faliképhez fekete-fehérré szerkesztettem a fotót, majd A3-as méretben kinyomtattam. Jobb szerettem volna, ha nagyobb, de ez volt a nyomtató maximális teljesítménye. Utána méretre vágtam a műanyaglapot, rádequpageoltam a papírt, és száradás után mehetett is ki a falra.

A szívet egy ajtódísz ihlette, ami ugyan vesszőből készült és egészen másképp nézett ki, mint ez. Még aznap nekiláttam, hogy elkészítsem az általam elképzelt változatot. Ehhez kivágtam a formát a megmaradt műanyaglapból (ezúttal ollóval szenvedtem, belül ugyanis szivacsos). Utána jött a celuxozás, majd az akrilfestékkel való kétszeri átkenés. Sajnos, első alkalommal lemostam, mert a festék is lejött a celuxszal együtt, de másodikra már sikerült.

Ezek csak ötletek, hogy mivel lephetitek meg a párotokat, de ne feledjétek minden nap, minden órában lehetőség van kimondani azt a gyönyörű, magyar szót: Szeretlek!


Üdv, Honey*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése