JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. augusztus 11., hétfő

A csók gyerekszemmel

Gyermekként alig vártam, hogy betöltsem a 12-t és megnézhessem a karikás filmeket. Izgatta a fantáziámat a csók, néztem, ahogy a felnőttek csinálják és vágytam, hogy nagy legyek. Aztán felnőttem, és már teljesen természetes a szájra puszi, a nyelves csók. Ugyanakkor furcsa érzés, hogy most én vagyok a felnőtt, a gyerekek pedig engem vizslatnak egy-egy lopott csók alkalmával. Két mókás aranyköpés is fűződik ehhez az élményhez:

1. Egy gyárlátogatáson voltunk a családdal és a párom is ott volt velünk. Már a parkolóban sétáltunk, amikor hozzábújtam a szerelmemhez és megcsókoltam. Ezt pár lépéssel később is megtettem, mire az egyik autó mögül ezt hallom egy kisfiú szájából: „Nézd má’, ezek megint smárolnak!”

2. Egy sereg gyerek előtt adtam csókot a páromnak, mire azt hallom: „Megy a mozi!” Mikor Gábor elment, ez a mondat ütötte meg a fülemet: „Na vége a mozinak, megyek vissza ugrálni.” (ti. trambulinba)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése