JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. október 17., péntek

Elsősorban lányoknak

Gondolom, a legtöbb lány tudja, milyen vacak reggel arra ébredni, hogy veszettül görcsöl, fáj a hasa. Megjött a havi baj…

Nem csak a fájdalom, hanem a levertség, a vele járó kellemetlenségek is hozzájárulnak ahhoz, hogy aznap fel se akarjunk kelni. A legutóbbi menstruációm első napjaiban fogalmaztam meg, hogy ezekben a napokban nem baj, ha nem vagyok erős, nem baj, ha nem akarom kihozni magamból a maximumot. Engedni kell, hogy a nőiességem alapját, a nővé válásom biológiai velejáróját ne csak elfogadjam, hanem szeressem is. Amennyire tehetjük valóban pihenjünk e napokban, de amit mindannyian megengedhetünk magunknak: lazítsuk el a lelkünket! Merjünk gyengédek lenni önmagunkhoz! Ezen pszichés görcsök feloldásával talán az alhasi fájdalmakat is enyhíthetjük.

A fájdalmas göcsöket mindenki máshogy próbálja kezelni. Nekem ez vált be:
Egy pohár langyos vízbe csöppentek 3 csepp muskotályzsálya-olajat, majd egy hajtásra felhörpintem. A könyv, melyben olvastam, ajánlja, hogy mézet is tegyünk a vízbe. Szerintem felesleges, mert az íze így is, úgy is nagyon rossz lesz. Azonban nekem mindig hat! Gyorsan és teljes mértékben. Aki idegenkedik attól, hogy megigya, az próbálkozhat azzal, hogy az olajat elmasszírozza az alhasának tájékán vagy, ahol fáj. (Ez is segített már.)

Ha más módon nem sikerült, ezt is kipróbálhatod! Le a fájdalommal és merjétek megélni piros betűs napokat! Nem kell szupernőnek lennünk mindig, mért ne lehetne lazítós ünnepnap a számunkra ez is!? :)

Szép napokat, jó hétvégét!
Üdv, Honey*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése