JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. október 9., csütörtök

Csipkésen, elegánsan

Mostanában elég sok körmöt festek magamnak és másoknak is. Nem szeretném nagyon kitanulni, ez csak egy kis hobbi, de olykor olykor előfordul, hogy olyan alkotások születnek kezeim alatt, hogy én is csodálkozom, pedig először és nem is magamtól csinálom meg őket.




Még mielőtt megkérdeznéd:
1. igen, ez az én kezem
2. igen ezt én csináltam :D

Amikor én is először megláttam, nem hittem a szememnek, de igazából annyira nem nehéz.


Ezt a mintát használtam hozzá és így viszonylag egyszerűen meg lehetett csinálni. Mindehhez pedig nem kell más, csak egy vékony ecset. Én ehhez egy korábban vásárolt franciázó körömlakk ecsetét használtam, de meg lehet csinálni fogpiszkálóval is, ha nagyon nincs vékony ecseted.
Nem mondom, hogy gyorsan végzel vele (habár ez még egyszerű), meg ezt egyedül nem is lehet megcsinálni mind a két kezedre. Ebben az esetben kérd meg az egyik barátnődet, hogy segítsen. Közben pedig jókat beszélgethettek.
Ezzel a körömmel pedig elmehettek akár még a színházba is... :)

Jó szórakozást hozzá!
Üdv, Zuzu


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése