JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. október 6., hétfő

Szellemi táplálék

A minap, amikor tudtam, hogy éppen csak annyi pénzem van, hogy kihúzzam vele a hetet, mégis elcsábultam. Próbáltam az egész boltban úgy tenni, mintha szemellenző lenne rajtam, de az újságos standnál lehullott a szememről a tettetett vakság. Megláttam a Nők Lapját. Valami betegség lehet nálam, hogy minden számot meg kell vegyek. Nem számított az sem, hogy egy hetes lemaradásban olvastam (tisztelettel bejelentem: behoztam magamat!).

Hazafelé boldogan szorongattam azt a köteg papírt, a magazint... Közben arra gondoltam, hogy nem kellett se csoki, se zsömle, se chips, semmi testi eledel, csak a szellemi táplálék.

Jó "étvágyat" az olvasáshoz! ;)
Üdv, Honey*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése