JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. október 20., hétfő

Paleolit étel

Tavaly télen elhatároztam, hogy kipróbálom a paleolit étrendet. Édesanyám beszámolója szerint számos jótékony hatása van az emésztésen kívül még rengeteg mindenre. Sajnos, én magam nem tapasztaltam meg, mert elhatározásom körülbelül egy hétig tartott ki. DE! Volt egy áldásos hozadéka, mégpedig ez a finom és végtelenül egyszerű étel:

Hozzávalók egy adaghoz:
- 1 szál répa
- 1 fej hagyma
- szalonna (Elhagyható!)

Egy szál sárgarépát meghámozok, majd felkarikázom. A hagymát és a szalonnát kockára vágom, majd megpirítom. Amennyiben szükséges teszek még bele olajat. Amikor már üveges mind a kettő, ráöntöm a répát, és kellő mennyiségű vízzel párolom. (Én szeretem, ha még egy kicsit ropogós marad.) Ezek után lehet rá oregánót, bazsalikomot stb. szórni ízlés szerint, ki mit szeret. A tejfölt lehet magában enni hozzá, de érdemes megbolondítani egy kis borssal, sóval és szintén zöldfűszerekkel. Igazán zseniálissá egy kis apróra vágott fokhagymával tehetitek.

Hogyha a paleolit étrendet szeretnétek elkezdeni, érdemes ezzel indítani.
Jó étvágyat hozzá!
Üdv, Honey*





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése