JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. július 22., kedd

Cetlitartó

Ez már megint egy neten látott ötlet, ami azonnali megvalósításra várt. Mármint akkor, ha már van két ép ilyen formám (nem tudom, mi a hivatalos neve). Ez nem olyan régen bekövetkezett. Azt hittem, hogy ennél könnyebbre nem is vállalkozhattam volna. Mégis akadtak problémák. Az egyiket félbevágtam, majd akrilfestékkel kétszer átkentem a részeket. Száradás után Technokollal összeragasztottam a tartót. Állítólag a hungarocell nem bírja ezt a ragasztót, de végül is nekem nem marta szét. Mivel az alján volt valami írás, ami nem tetszett, így oda egy szalagot terveztem. Viszont ilyen kötöző épp kéznél volt, meg ez, a régen medálként funkcionáló virág, így kapta meg ezt a díszítést. Ezt dequpage ragasztóval erősítettem rá, ami lakk is egyben. Ilyen lett:


Még csak egy toll árválkodik benne, de lassan megtelik úgy érzem. Szerintem bájos, szerinted? :)

Üdv, Honey*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése