JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. július 18., péntek

Üzenőfal

A konyha még olyan üres - állapítottam meg nemrég, majd kitaláltam, hogy vagány lenne táblafestékkel lekenni valamit, kiakasztani és minden nap krétával ráírni a napi menüt. El is kezdtem tenni a megvalósításáért, de elszörnyedve láttam, hogy ilyen festék csak 2 literes kiszerelésben van, több mint 8000 forintért. Így a szívemben már lemondtam e tervemről. Ellenben arról nem, hogy feldobjam valamivel a konyhát. Ezt a csipeszes megoldást a neten találtam és egyből beleszerettem az ötletbe. Vettem hozzá alaplapot, akrillfestékkel lekentem, majd ugyanígy tettem a csipeszekkel is. Száradás után lefújtam lakkal az egészet, majd faragasztóval rögzítettem a csipeszeket. Ilyen lett:


Nekem nagyon tetszik!

Üdv, Honey*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése