JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2015. április 6., hétfő

Újrahasznosítással díszített Húsvét

Feltámadott!

A szakdolgozatírás mellett nem sok időt szentelhettem a Húsvéti készülődésnek, de pont az abból való kiszakadás végett, mégis szerettem volna egy kicsit díszíteni, dekorálni. Mivel a dolgozatom egyik fő problémája a környezetszennyezés, és megoldásként az újrahasznosítást is felhozom, így a mostani díszeket is próbáltam asszerint kitalálni. Nem valami sok, de mégis olyan jól esett elkészíteni ezeket.

Ajtódísz nyuszi: Az ötletet a régi füzeteimből kimentett üres lapok adták. Rengeteg van, mert félretettem, hogy jók lesznek jegyzetlapnak, de jobb szeretem a jegyzetfüzeteket, mindig azokba firkálok. Még annó, unalmas órákon szerettem végtelenítve leírni az aktuális szerelmem nevét, szívecskékkel elválasztva egyet-egyet. Ezzel folytatódott a gondolat. Teleírtam a lapot, majd a hátuljára megrajzoltam a nyusziformát. Utána már csak körbeváágni kellett, majd egy vattapamacsot ragasztani farkinca gyanánt. Végül körbehajtogatott celuxszal rögzítettem a bejárati ajtóra.





Felfújhatós nyuszi: A neten találtam az elkészítési videót, szerintem nagyon egyszerű elkészíteni! Azért, hogy újrahasznosított legyen, egy régi AVON katalógusból egyik lapjából csináltam meg.









Két tojás: Mindkettő füzetlap felhasználásból született. Az egyiknél kiszíneztem a kedvenc színeseimmel a csíkok közti részt, majd körbevágtam tojásformára. A másikhoz szintén az Avonból vágtam le különböző szélességű csíkokat és azokat kissé fedve az előzőt egymás alá ragasztottam.

Áldott Húsvét hétfőt!
Ti mivel dekoráltatok?

Üdv, Honey*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése