JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2015. április 11., szombat

Vers az utcán

Egy nagyon jó kezdeményezéshez csatlakoztam a Költészet napja alkalmából, mégpedig ehhez. Éppen ezért tegnap este (az éj leple alatt) krétával leírtam a kedvenc versemet két sorház közé a betonra. Alább a fényképes bizonyítékok:



Belegondoltam, hogy mennyire vágyjuk a szépet, a lélekemelőt a mindennapok szürkeségében. Azon merengtem, hogy milyen jó lenne nekem belebotlani egy ilyen versbe. Azután pedig boldogság járt át azáltal, hogy valami nagynak vagyok a részese, valami értéket osztok meg, kultúrát, reményt csöppentek a paneltömbök közé.

Bevallom, nekem jó ézés volt! Remélem másnak is az lesz, ha meglátja! :)

Ti ünneplitek valahogyan április 11-én a költészetet?
Üdv, Honey*

Ui.: Ma reggel láttam, hogy valaki olvassa. Olyan jó érzés töltött el! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése