JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2015. április 1., szerda

Bögre-napló#6.

A Bögre-napló egy hetente (szerdánként) megjelenő lista arról, hogy mi tette boldoggá az elmúlt időszakot, mikért vagyok hálás. Ezeket többnyire egy bögre kávé mellett gyűjtöm össze, ezért az elnevezés.  
 
♥ "csakúgy" csokit kapni a Drágámtól
♥ névnapom másnapján arra ébredni, hogy a Szerelmem egy csodás narancsszín virágot nyom a kezembe
♥ öcsémtől ajándék petrezselymet kapni, amelyet azzal a szöveggel nyomott a kezembe, hogy "Neked már nem virágot vettem, mert Te már nem lány vagy, hanem háziasszony." :D + kaptam egy üveg bio ételízesítőt a leendő sógórnőmtől
♥ eső után napsütés
♥ fotózás + képszerkesztés a nemrég letöltött alkalmazással, sőt ezekért elismerést kapni ^_^
♥ új emberekkel megismerkedni és élvezni, hogy általuk kinyílik a világ sok-sok irányba
♥ kedden félreállítani az órát, de mégis felkeltem időben és elértem a buszt (Y)
♥ levelet kapni a csángóföldi keresztlányomtól <3
♥ tapasztalatokat szerezni, tanulni belőlük és ezáltal egy szebb jövőről álmodni
♥ kézműves termékeket szerezni: tökmagkrém, mediterrán fűszerolaj, házikolbász
♥ vasárnap délután Terényben a házunk fölötti dombon ülni a dombon, körülöttünk a nyuszik, a kutya és a cica
♥ mutatni egy nagyon cuki baglyos bögrét a Szerelmemnek a kirakatban, mire másnapra megvette nekem <333
♥ reggeli mondja a Párom: "Te egy kis ucello (olaszul madár) vagy, én meg egy gufó (bagoly), mi vagyunk a gucselló." :D
♥ színkörön virágot kapni ajándékba, melyhez az volt a kísérőszöveg, hogy egy "Ilyen fiatal lány mi mást kaphatna, mint százszorszépet." :)
♥ mesés tulipánfákat látni és virááágok minden mennyiségben! :)

Az egyik szerkesztett képem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése