JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2015. március 26., csütörtök

Számomra miben rejlik a nőiesség?

Nem tartom véletlennek, hogy a nőt külső megjelenése alapján olyan dolgokkal azonosítjuk, mint a hosszúra NŐtt haj, köröm, szempilla...

Egy előadáson fogott meg az a gondolat, miszerint nagy jelentőséggel bírhat az, hogy a nőni ige főnévi formája a nő, mint a női nem. Számomra ez nagyon nagy súllyal bír...

Azért szeretek a barátnőimmel beszélgetni, mert velük a tipikusan csajos dolgokat is mélyen, felnőttesen, szakszerűen és érdekesen meg lehet tárgyalni. Valamelyik nap szóba került közöttünk az öltözködés, a divat, a testalkatok elemzése. Mindezekkel párhuzamban szóbakerült a nőiesség témája. Hogy váltunk nővé? Nővé váltunk-e egyáltalán? Miben találjuk meg a nőiességünket? Mit jelent számunkra nőnek lenni? Ezek és ezekhez hasonló kérdések merültek fel. Boncolgattuk önmagunkat, visszaemlékeztünk, tanulságot vontunk le és fogalmaztunk meg. Rávilágítottunk egy A pontra, majd bemutattuk a jelenlegi B helyzetet, ahová eljutottunk. Íveket rajzoltunk fel képzeletben, utakat jártunk végig újra, lelki növekedésünk köreit tártuk fel egymásnak.

A társalgásunk után a buszon fogalmaztam meg a választ arra, hogy számomra mi a nőiesség:
A nőni képesség.

Ezzel a témával is úgy voltam, hogy le kell ásni a gyökeréhez. Sokáig kifejezetten nem tartottam magamat nőiesnek és a külső adottságaim alapján most sem feltétlenül tartom magamat annak. Ellenben megtaláltam azt, ami a belülről jövő nőiességet jelenti számomra. E "képlet" alapján pedig ki merem jelenteni, hogy eléggé nőies vagyok! :) A belső pedig kihathat a külsőre, mert ha a lelkemben képes vagyok a növekedésre, akkor a külalakomat is nőiesebbé tudom fejleszteni. Ha akarom!

Nektek mit jelent NŐnek lenni?

Üdv, Honey*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése