JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. december 28., vasárnap

Csomó(zott) szeretetet a fa alá

A csomók görcsössége és a szeretet szárnyalása ezeken a karkötőkön harmóniában van, nem pedig elütnek egymástól.

A Karácsony előtti pár nap kész idegbetegség volt számomra, hiszen bevállaltam keddig, hogy 3 csomózott karkötőt elkészítek. Na, nem az egyszerűbb fajtát, hanem a feliratosat. Visszagondolva büszke vagyok rá, hogy sikerült, sőt szépek lettek, annak ellenére, hogy a legutolsót kedden hajnali 2 órakkor fejeztem be. Bár féltem, hogy olyan fáradtan már sokszor elrontom majd, de addigra már annyira belémrögzültek a betűk, a SZERETLEK szó, a szívek elkészítése, hogy már ott tartottam, hogy szinte már álmomban is el tudnám készíteni.

Végül is, örülök annak, hogy megcsináltam! Ilyenek lettek:



Bízom benne, hogy nagyon örült az a három lány, akik az anyukájuktól kapták!
Nektek, hogy tetszik?

Üdv, Honey*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése