JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. december 18., csütörtök

Pillangós tolltartó - Szemüvegtok újragondolva

Valami tönkremehet, valami elcsúnyulhat, még nem jelenti, hogy ne rejtene csodálatos lehetőségeket. Csak mertjünk bele valami újat álmodni!

Így készült ez a tolltartó is, amely eredetileg egy szemüvegtok volt. Egyszerű régi mintás tok, melyre valamikor kiömlött valamiféle sárgás folyadék. Azután döntöttem úgy, hogy tolltartóként éljen tovább, bár még sokáig várt arra, hogy ne csak új funciót, hanem új külsőt is kapjon.


Először lekentem vaníliasárga akrillfestékkel, majd erre dequpageoltam a pillangókat, végül lelakkoztam. Utolsó lépésként körömlakklemosóval letisztítottam a fémrészeket, melyre ráment a festék.

Szerintetek milyen lett?
Üdv, Honey*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése