JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. december 29., hétfő

Mit hozott a Jézuska? - ékeskedés más tollával :)

Szeretek kreatívan adni, de ugyanennyire szeretek kreatívat kapni. 

Idén abban a csodában volt részem, hogy a barátnőmtől és a vőlegényemtől is valami saját kezűleg készített ajándékot kaptam. Zuzu ezt a bögrét készítette nekem. Aki ismer, tudja, hogy kávéfanatikus vagyok. Amikor megláttam a neten ennek az angol feliratos változatát, átküldtem a barátnémnak azzal a szöveggel, hogy "Nekem ilyen KELL!!!". S kérésem meghallgatásra találtatott. Imádom! Az ötlet végtelenül egyszerű, de nekem hatalmas boldogságot okozott.


A Szerelmemtől pedig egy könyv alakú dobozkát kaptam. Teljesen meghatódtam. Gyönyörű! 


Ti milyen SK ajándékot kaptatok? Mit gondoltok, szerintetek is személyesebb a készített ajándék?

Üdv, Honey*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése