JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2014. december 29., hétfő

Karácsonyi manikűr

Mily nagyszerű találmány a körömmatrica! S én még csak most fedeztem fel magamnak... Mikor a karácsonyi készülődésben voltam, saját magamat is szerettem volna megajándékozni. Így egy szép manikűrt terveztem, mely illik az ünnephez. Mivel idén nincs hó, de szerintem mindannyian vágyunk rá, hogy lássuk a hópelyhek csodálatos mintázatát. Ezért döntöttem a hópelyhes körömmatrica mellett, melyet Balassagyarmaton 350-ért meg is tudtam venni.

Az elkészítés gyerekjáték volt: formára reszeltem a körmeimet, majd kifestettem pirosra. (Már ez is jókedvvel töltött el, hiszen már régen nem volt időm lakkozni.) A gyűrűsujjaimra ragasztottam a matricákat, melyekre még átlátszó lakkot kentem. Nagy segítségemre volt Takács Nóra Hogyan legyek jó nő? műsora, melynek egyik adásában tanácsokat ad arra, hogyan szárítsuk gyorsabban a körömlakkot. A jeges vizet ajánlja. Nekünk ez a csapból jön, szóval csak alá kellett tartanom az ujjaim végeit.


Nektek, hogy tetszik?
Én nagyon imádtam az ünnepek alatt!

Üdv, Honey*

Ui.: Nemsokára királykék lakkal szeretnék hasonlót. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése