JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2015. március 9., hétfő

Blogger Házi#1.

A hétvégén kalandoztam egy kicsit a bloggervilágban és rábukkantam a Magyar Bloggerek és Blogkedvelők Közösségére. Csatlakoztam is hozzájuk, többek között azért, hogy jómagam is lelkes háziíróvá váljak. :) A Házi feladatokról itt tájékozódhattok. Az első, amit én is megírok a legutóbbi feladat, miszerint írjak arról a 3 bejegyzésről, ami más blogokon a legjobban tetszett az utóbbi egy hónapban. Nézzük!

1. Zuzu herceg világa: Szemedben látom tükröződni a világot
Lehet, hogy elfogult vagyok a legjobb barátnőmmel, de ez legyen a legkissebb hibám! Nagyjából egyidőben kezdtünk bele a blogolásba, a komolyabb szintű írásba. Együtt fejlődtünk, biztattuk egymást, kritizáltuk a másikat (építő szándékkal), kijavítottuk a helyesírási, félregépelési hibákat stb. Nagyon lélekemelő élmény olvasni egy ennyire kiforrott, ennyire mélyre találó novellát! Tetszett, csak ajánlani tudom!

2. Kincsesfüzet: 10-es kihívás íróknak, rajzolóknak és fotósoknak
Ebből a bejegyzésből nagyon megfogott az utolsó, bár nem vagyok fotós, csak amolyan lelkes amatőr. A vasárnapom fénypontja mégis az volt, amikor ezt kipróbáltam. Pár napon belül erről is készül majd egy bejegyzés, ahol mutatok egy-két fotót, amit így készítettem. Szerintem az írós feladatot is ki fogom próbálni.

3. KicsiARakás: Mi leszel, ha nagy leszel?
Végtelenül aranyos bejegyzés ez. Ugyanakkor nagyon jó volt rábukkanni erre a blogra, mert nekem 5 testvérem van, úgyhogy tudom milyen az, amiről ír a bloggerina. A többi cikk is tetszik!

Ajánlom ezeket az oldalakat sok szeretettel!
Üdv, Honey*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése