JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2015. március 25., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Az első

A Blogger Házin kívül ehhez a mozgalomhoz is csatlakoztam, hogy még színesebb legyen a blogom. :) Íme a második téma, amiről írnom "kell".

Az első szó, amit kimondtam: Talán a CICA...

Az első plüss állatom: Egy hatalmas barna mackóra emlékszek.
Az első szerelmem: Oviban volt és azt hiszem Danikának hívták. Nagy barna szemei és kócos, gesztenyeszín haja volt.


Az első csók: Szintén oviban a barátnőimmel csókolgattuk a fiúkat és mindig elújságoltuk az óvónéninek, hogy hány puszit és csókot osztogattunk szét... xD

Az első legjobb barátnő: Talán az első barátnőmet már az iskolában ismertem meg. Éduának hívják és addig tartott a barátság, amíg el nem költöztünk Budapestről, bár utána még leveleztünk néhányszor.

Az első házikedvenc: Mindig volt állatunk, de kimondottan sajátom csak gimis koromban lett. Akkor is egy sziámi harcos hal, akit Sissynek neveztem, pedig fiú volt :D

Az első macskajaj: Na de kérem, úrinő erről nem beszél! :) Egyébként sem emlékszek...

Az első munka: A családi vállalkozásunkban, ahol vidéki turisztikával foglalkozunk, van egy Vendégházunk. Annak a takarítását csináltam évekig. Az első nagyobb kézhez kapott pénzből vettem egy kazettás, CD-s rádiót. :)

Az első koncert: Ami meghatározó volt, bár nem biztos, hogy az első: Kárpátia koncert. Hallottam előtte róluk, de nem hallgattam őket. Amikor Balassagyarmatra jöttek zenélni, megbeszéltük két barátnőmmel, hogy elmegyünk együtt. Én ott voltam, ők nem, szóval egyedül nyomultam egy csomó hungarista között, de ettől függetlenül nagyon élveztem a koncertet és megszerettem a zenéjüket!

Az első sminktermék: Talán egy piros rúzs, amit nem tudom honnan szereztem és az sem, hogy hová lett végül, bár emlékeim szerint egy része a nappali falán díszelgett valamelyik kedves öcsim jóvoltából.

Neked mik voltak az elsők?

Üdv, Honey*

Amennyiben érdekel, hogy másoknak, melyek voltak az ELSŐK, kattints a linkekre!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése