JELENLEG AZ OLDAL SZERKESZTÉS ALATT ÁLL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

2015. március 19., csütörtök

Turi-muri

Ezzel a bejegyzéssel indítom az új rovatot, melynek címe: Kedvenc helyeim. A Szívből ajánlom oldal alatt találjátok majd meg.

Kezdjük ott, hogy nem vagyok lelkes ruhavásárló, alapból szerintem kevés dolgot veszek meg. Ruházkodni azonban mégis kell, úgyhogy valahol muszáj beszereznem a testemet befedő textíliákat. Őszintén szólva, nekem eddig csak a turkálók jöttek be, abból is a kilós turik. Ami darabáras az nekem nem sokban különbözik egy kínaitól, ahol feszélyezve is érzem magamat és árban sem sokkal kedvezőbb. Sokáig a kilós turik is csalódást okoztak, mert pocsék árujuk volt. Balassagyarmaton azonban nagyjából egy éve van egy gyöngyszem, ahol eddig potom áron szereztem be csomó jó holmit. :)


Ha végignézek a ruháimon, azt kell mondjam, hogy minden jó göncömet túrtam. Az első kincset jópár évvel ezelőtt, az általam szervezett Suli-Turiban szereztem 100 forintért. (A nemrégiben bemutatott blézer.) Utána sokáig nagyon jó dolgom volt, mert apukám jóvoltából szinte házhoz jött Németországból a használt ruha. Ekkor fertőződhettem meg a "turi-muri"-val. Imádtam válogatni, hazavinni, felpróbálni, kiválasztani... A mostani télikabátom is így került hozzám. 

Most azonban írok a helyről, ami nagy kedvencemmé vált: Balassagyarmaton, a KÉK ABC után a Kórház irányában, ugyanazon az oldalon van a turi. Pár lépcsőn jutunk be az üzletbe, ahol máris belevethetjük magunkat az asztalokon felhalmozott ruhakupacokba. Igen, ez az igazi turis élmény, amikor külön élvezet beletúrni az anyagok közé, kihúzni valami szép színűt, érdekes anyagút, örömmel a kosárba- vagy csalódottan arrébdobni. 

Az árak nagyon barátságosak, volt hogy 5-6 ruhát is vettem nagyjából egy cucc áráért. 1200 Ft/kg a turkálós rész, de pl. a nadrágok (500 Ft/db) és a kötött pulcsik darabárasak (300 vagy 500 Ft/db). Még ez utóbbiak is sokkal-sokkal olcsóbbak, mint bárhol. Egyébként csütörtökönként, azaz MA is 800 Ft/kg-ért lehet beszerezni a jobbnál-jobb göncöket. Itt is bele lehet futni egy-két "érdekes" ruhadarabba, de ki lehet fogni szuper ruhákat!

Miért is szeretem még ezt a turit?
- Az előre "bejáratott" nadrág kincset ér! Bár jól kell figyelni, hogy a varrás mentén még ne legyen nagyon elnyűtt az anyag. Lehet találni szupereket, sőt - amire én sose számítottam - színes nacit is szereztem már innen.
- Nagyon tud inspirálni. Elég bemennem (akár pénz nélkül is) és nézelődni, válogatni, túrni, ihletődni, elmerülni, kizökkenni...
- Meglehetősen közel van a jelenlegi lakhelyemhez! (Y)

Mindenkinek csak javasolni tudom, hogy menjen el és nézzen szét! Nagyon jó férfiruhák is vannak.
Üdv, Honey*

Ui.: Igény szerint és, ha időm engedi, készítek egy sorozatot az ott vásárolt rucikból. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése